سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارز دیجیتال چیست؟

در دنیای امروز آموزش ارز دیجیتال می تواند راهی بهینه برای افزایش چشمگیر کسب درآمد باشد    . 

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که واژه ارز دیجیتال را نشنیده باشد. ارز های دیجیتال راهی نوین را برای کسب درآمد به وجود آورده اند. معامله گران بسیاری وجود دارند که با آگاهی لازم اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال می کنند و در این راه بسیار سودمند می شوند  .

کسب سود از این بازار نیازمند آگاهی از روش معامله در آن است. در واقع ورود هیجانی و بدون آگاهی به این بازار تنها موجب ضرر معامله گر خواهد شد. به منظور جلوگیری از این ضرر لازم است تا علاقمندان به این حرفه، قبل از ورود به بازار های معاملاتی،  آموزش ارز دیجیتال را بگذرانند.

در این مقاله روش های آموزش حضوری ارز دیجیتال را به شما یاد خواهیم داد و همچنین شما را با مفاهیم پایه ارز های دیجیتال مانند بلاک چین، رمزارز، آلت کوین و... آشنا خواهیم کرد.

 

ابتدا بگذارید تا ارز دیجیتال را برای شما توضیح دهیم. در مجموع به ارز هایی که مرجع متمرکزی نداشته باشند و بانک خاصی آنها را صادر نکند، ارز دیجیتال می گویند. ارزهایی مانند دلار و ریال که توسط بانک مرکزی کشور ها صادر می شوند ارز متمرکز هستند. در مقابل ارز هایی مانند بیت کوین، اتریوم و... که غیر متمرکز می باشند رمزارز یا ارز دیجیتال نام می گیرند. از ویژگی های برجسته این ارزها سرعت در انتقال و سهولت در معامله است.

معامله ارز دیجیتال راهی برای کسب درآمد بالا است.

 

بلاک چین و آلت کوین

ارز های دیجیتال در شبکه ای به نام بلاک چین قرار می گیرند. در واقع کاربران شبکه بلاک چین با حل معادلات کامپیوتری در این شبکه امنیت آن را بالا می برند. بالا رفتن امنیت بلاک چین توسط کاربران در نهایت موجب بالا رفتن امنیت رمزارز ها می شود. ساختار بلاک چین شبیه به بلوک است. در این شبکه هر بلوک پس از تکمیل اطلاعات با استفاده از یک زنجیر به بلوک قبل از خود متصل می شود. مجموعه این زنجیره ها را بلاک چین می نامند

در ادامه آموزش ارز دیجیتال به آلت کوین ها می رسیم. اولین رمزارزی که ایجاد گردید بیت کوین نام داشت. پس از چند سال از زمان تولد بیت کوین، به تدریج رمزارز های دیگری مانند اتریوم، تتر و... شکل گرفتند. بیت کوین هم اولین رمزارز بود و هم با ارزش ترین رمزارز و به همین دلیل تمامی رمزارز هایی که پس از بیت کوین به وجود آمدند آلت کوین نامیده گرفتند که به معنای  ارز دیجیتال جایگزین بیت کوین بوند.

 

روش کسب درآمد از رمزارز ها: استخراج یا ماینینگ

روش های کسب درآمد از بیت کوین متفاوت است. یکی از این روش ها ماینینگ یا استخراج نام دارد. در این روش کامپیوتر ها شروع به حل معادلاتی مختلف در بستر شبکه بلاک چین می کنند و با حل این معادلات، شبکه به آنها به عنوان پاداش بیت کوین هدیه می دهد. البته برای ماینینگ نیاز به کامپیوتر های قوی و پیشرفته است و کامپیوتر های معمولی قادر به استخراج نخواهند بود. 

استخراج رمزارز یکی از راه های کسب درآمد است اما انجام آن با کامپیوتر های معمولی ممکن نیست.

 

روش کسب درآمد از رمزارز ها: آموزش ارز دیجیتال و شروع به معامله

یک روش دیگر در کسب درآمد از بیت کوین و یا سایر رمزارز ها معامله آنها در صرافی های مختلف است. ارزش رمزارز ها با تحلیل و تفسیر نمودار ها قابل پیش بینی است و با آموزش ارز دیجیتال حرفه ای شما می توانید که از این راه به کسب درآمد بپردازید.

در واقع معامله ارز دیجیتال به این معنا است که شما بدانید چه زمانی در یک روند ارزش یک رمزارز در پایین ترین مقدار خود است و چه زمانی در بالاترین مقدار می باشد. سود شما در آگاهی از زمان مناسب برای خرید و فروش است. بدین ترتیب که در پایین ترین قیمت یک روند اقدام به خرید و در بالاترین قیمت روند اقدام به فروش نمایید.

 

آموزش ارز دیجیتال در ایران

همانگونه که بیان شد، ورود به این بازار بزرگ نیازمند آموزش ارز دیجیتال حرفه ای است. در ایران آموزشگاه های زیادی بدین منظور تاسیس گردیده اند اما مطمئنا تمامی آنها معتبر نیستند. بسیاری از آموزشگاه ها تنها به منظور اهداف مالی اقدام به تاسیس موسسه کرده اند و شما پس از گذراندن دوره آموزشی خود، آگاهی کاملی از نحوه معامله نخواهید داشت.

یکی از محدود موسساتی که در زمینه آموزش ارز دیجیتال موفق عمل کرده است، آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. این آموزشگاه با بهره گیری از مدرسان مجرب موفق شده است تا به صورت کارآمد اقدام به آموزش ارز دیجیتال نماید. شما در این آموزشگاه تنها اصول تئوری معامله ارز دیجیتال را یاد نمی گیرید، بلکه به صورت عملی وارد محیط واقعی کار می شوید. پس از پایان آموزش ارز دیجیتال در این موسسه شما قادر خواهید بود تا به صورت عملی وارد بازار معامله ارز دیجیتال شوید.

 

آموزش پرایس اکشن در موسسه مدرسان پیشتاز

 همچنین، یکی دیگر از بخش های آموزشی  مهم در موسسه مدرسان پیشتاز، آموزش پرایس اکشن است. پرایس اکشن یکی از روش های معامله است که شما با استفاده از آن، بدون بکارگیری هیچ اندیکاتوری و تنها با تحلیل های مختلف قادر به معامله خواهید بود. در موسسه مدرسان پیشتاز آموزش پرایس اکشن به صورت عملی و کاربردی به شما آموزش داده می شود.

 

کانال سیگنال ارز دیجیتال

ممکن است که شما به هر دلیلی وقت آموزش ارز دیجیتال را نداشته باشید و همچنان علاقمند به معامله و کسب درآمد از این بازار باشید. در این حالت، موسسه مدرسان پیشتاز کانال سیگنال ارز دیجیتال را راه اندازی کرده است. این کانال توسط متخصصین مجرب و حرفه ای در زمینه رمزارز اداره می شود و شما می توانید با سیگنال های خرید و فروشی که این موسسه به شما ارائه می دهد اقدام به خریداری و فروش رمزارز کنید. در این صورت شما بدون آگاهی از آموزش ارز دیجیتال می تواند از این بازار بزرگ کسب درآمد کنید.

 

البته باید توجه داشته باشید که تمامی کانال های سیگنال ارز دیجیتال معتبر نیستند و اعتماد به همه آنها ممکن نیست. بسیاری از کانال ها تنها با هدف کسب درآمد تاسیس شده اند و سیگنال های اشتباه به کاربران می دهند که تنها موجب ضرر معامله گران می شود. در این بین کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز بهترین و دقیق ترین سیگنال ها را با بکارگیری اساتید مجرب به کاربران خود ارائه می دهند.

آموزش ارز دیجیتال، راهی کاربردی برای ورود حرفه ای به بازار بزرگ رمزارز ها است.

 

سخن پایانی

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در دنیای امروز برای کسب درآمد بالا باید با تکنولوژی روز همگام شد. یکی از این تکنولوژی ها رمزارز است. شما برای ورود به بازار رمزارز نیاز به آموزش ارز دیجیتال حرفه ای دارید. یکی از بهترین موسسات در این زمینه آموزشگاه مدرسان پیشتاز است که با بکارگیری اساتید مجرب توانسته محیطی آموزنده و کاربردی را برای دانشجویان فراهم کند.