سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ارز دیجیتال

معرفی دوره آموزش ارز دیجیتال (Cryptocurrency).

اعتقاد روزافزون به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و علاقه فزاینده به این پدیده ممکن است قدم بعدی را در تکامل مفهوم پول آغاز کند. نرم افزار در حال تسخیر جهان است، دنیایی که خرید گوشی هوشمند آسان تر از افتتاح حساب بانکی است. که شامل پول می شود. ما برای اولین بار پولی داریم که هیچ بانکی آن را چاپ نکرده است و برای نگهداری و معامله آن نیازی به اعتماد به هیچ بانک، موسسه، سازمان و موسسه ای نداریم.

در دوره آموزش ارز دیجیتال به روش های مختلف دریافت ارزهای دیجیتال می پردازیم. در نقشه راه ترسیم شده برای آینده آموزش ارزهای دیجیتال، با تجارت، سرمایه گذاری، ماینینگ و انواع روش های رایگان دریافت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و در نتیجه آزادی عمل در انتخاب راه آینده آشنا خواهید شد. فراوانی به دست خواهد آورد.

 

ثبت نام در دوره آموزشی جامع ارز دیجیتال (ارز رمزنگاری شده).

دوره کامل آموزش ارز دیجیتال به صورت حضوری و حضوری برگزار می شود. در این دوره به طور جامع تمام موضوعاتی را که برای فعالیت در این بازار نیاز دارید، پوشش خواهیم داد.شما عزیزان می توانید درخواست ثبت نام اولیه خود را از طریق فرم مقابل ثبت نمایید تا همکاران واحد ثبت نام در اسرع وقت با شما به پایان برسند و در مورد پیشرفت، زمان، کیفیت خدمات و ... توضیحات تکمیلی ارائه دهند.

هدف ما در بخش ارزهای دیجیتال آکادمی آینده این است که شما را تا حد امکان در مورد فرصت ها و خطرات این بازار آگاه کنیم تا بتوانید امروز هوشمندانه در آینده سرمایه گذاری کنید.

 

دوره کامل آموزش ارز دیجیتال آکادمی آینده را بررسی کنید.

علاوه بر مطالب ذکر شده، شرکت کنندگان دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال با ریسک های احتمالی سرمایه گذاری در این زمینه آشنا شده و راهکارهای عملیاتی موثر را آموزش خواهند دید.

مقایسه صرافی های مختلف، آشنایی با چند صرافی برتر ایرانی، آموزش ساخت انواع کیف پول تحت وب و موبایل، تسلط بر روش ها و پروتکل های مقرون به صرفه و مطمئن برای جابجایی ریال، دلار و ارز دیجیتال بین صرافی های مختلف و انتقال آنها به کیف پول. و برعکس همچنین انواع اشکال استخراج ارز دیجیتال، اتصال به استخرهای ماینینگ، انواع ریگ های ماینینگ و روش های مختلف آن را در دوره ارز دیجیتال یاد می گیرید تا جایی که دیگر نیازی به مراجعه به یکدیگر نخواهید داشت. .تمامی دوره ها به صورت حضوری و آنلاین و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن برگزار می شود.

 

سرفصل های دوره آموزشی ارز دیجیتال کامل

بخش اول تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال، کیف پول ها و کانال سیگنال ارز دیجیتال

در قسمت اول دوره آموزشی ارزهای دیجیتال، شما با دنیای بلاک چین و فلسفه ایجاد ارزهای دیجیتال آشنا می شوید. انواع بروکرها، کیف پول دیجیتال و نحوه استفاده از آنها را خواهید آموخت. همچنین با سایت ها و پارامترهای مهم این حوزه برای تحلیل تخصصی ارزهای دیجیتال آشنا می شوید، دسته بندی ها و پروژه های ارزشمند و مهم بازار را می شناسید و می توانید سبد سرمایه گذاری خود را از بهترین پروژه های موجود در بازار بسازید و مدیریت کنید. آی تی.

 

1) آشنایی با مبانی و اصطلاحات ارز دیجیتال

2) انواع کیف پول و صرافی

3) تحلیل بنیادی تخصصی پروژه های ارز دیجیتال

4) روش های یافتن ارزهای دیجیتال بالقوه و ارزشمند

5) آنالیز اینترانت (مانند این)

6) ارائه پروژه های با ارزش و بالقوه

7) ساخت و مدیریت سبد سرمایه گذاری

 

بخش دوم تحلیل فنی، استراتژی تجارت و مبادلات بین المللی

در قسمت دوم دوره آموزشی ارزهای دیجیتال، مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال به منظور شناخت اولیه بازارهای جهانی و دانستن زبان چارت خوانی شرک آلود و نگاه حرفه ای به نمودارها آموزش داده می شود.در این بخش با شناسایی الگوهای کندل استیک، اکشن قیمت، اندیکاتورهای عملی در دنیای ارزهای دیجیتال و 2 استراتژی معاملاتی کاربردی و سودآور برای کار در بازارهای نقدی و آتی آشنا خواهید شد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با بهترین صرافی های بین المللی کار کنید و انواع بخش ها را در این صرافی ها (نقطه ای، آتی) معامله کنید.

 

1) مفاهیم فنی اولیه

2) نمودارها و الگوهای عمل قیمت

3) الگوها و نشانگرهای شمعدانی

4) استراتژی های معاملاتی

5) تبادل بین المللی

 

بخش سوم مدیریت سرمایه، تامین اولیه و استخراج ارزهای دیجیتال

قسمت سوم آموزش ارزهای دیجیتال در این دوره شما را با قوانین مدیریت سرمایه، شناسایی مزرعه، استخر و کانال سیگنال ارز دیجیتال، روش های مختلف کسب سکه و توکن رایگان در دنیای ارزهای دیجیتال آشنا می کند تا بیشترین بازده و بهینه را به دست آورید. حضور در این صنعت نوپا و سرشار از فرصت ها و تهدیدهای جدی، آموزش می دهد و همراهی می کند تا به مرز حرفه ای برسد.

 

1) اصول و قواعد مدیریت سرمایه بر اساس استراتژی ها

2) آشنایی با لوازم اولیه و نحوه مشارکت در آنها

3) آشنایی با استخراج ارزهای دیجیتال و نحوه استخراج آن

 

 

بخش چهارم روانشناسی بازار ارزهای دیجیتال

در این جلسه یکی از مهمترین ارکان موفقیت معامله گران در تمامی بازارهای مالی مورد بحث قرار خواهد گرفت.کنترل ذهن و احساسات به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات زیاد و وابستگی شدید به اخبار منتشر شده در اطراف این بازار، نقش مهم و کلیدی در موفقیت این بازارها خواهد داشت. در این جلسه راهبردهای کلیدی و عملیاتی برای جلوگیری از اشتباهات رایج معاملاتی به دانش آموزان ارائه می شود و نحوه کنترل و تجزیه و تحلیل تراکنش ها برای دستیابی به موفقیت بیشتر و سود مستمر را به شما آموزش می دهیم.

   

 

نسبت سود استراتژی تجارت دوره آموزش ارز دیجیتال

در آکادمی آینده، ما مفتخریم که یکی از معدود مدارسی هستیم که گزارش عملکرد و نرخ سود استراتژی انحصاری خود را در چندین دوره زمانی متوالی به منظور شفافیت بیشتر استراتژی معاملاتی دوره آموزشی و مهارت های معاملاتی به شما ارائه می دهیم. از تیم آموزشی یک استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال ترکیبی از چندین روش فنی است که خطوط روند، حمایت و مقاومت، نقاط عطف بازار، اکشن قیمت، الگوهای کندل استیک و نمودارها را بررسی می‌کند و در قالب فریم چند زمانه مانند چندین شاخص مهم تحلیل می‌شود. برای تایید ورودی

.