سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنجیر صنعتی

زنجیره صنعتی چیست؟

واژه زنجیر صنعتی در بازار ایران معادل اصطلاح (زنجیره صنعتی) است که خود به گستره وسیعی از این ابزار مکانیکی اشاره دارد. بنابراین این خانواده شامل انواع زنجیره های صنعتی ساده تا زنجیره های صنعتی مکانیکی پیشرفته می باشد. اما زمانی که این اصطلاح در صنایع مختلف به کار می رود به معنای نوع پیشرفته آن است که عموماً برای انتقال نیرو استفاده می شود. با توجه به این توضیح می توان گفت زنجیر صنعتی ابزاری مکانیکی در سیستم انتقال قدرت است که از اتصال قطعات کوچک به یکدیگر توسط PIM تشکیل می شود و با قرار گرفتن بر روی قرقره یا چرخ دنده سنکرون خود نیرو ایجاد می کند. سیستم انتقال

 

انواع زنجیره های صنعتی چیست؟

در حال حاضر چندین نوع زنجیر صنعتی تک ردیفه در بازار موجود است که از نظر مهندسی معیارهای مختلفی برای طبقه بندی آنها وجود دارد. با این حال، مواد زنجیر و کاربرد زنجیر دو معیار اصلی برای تقسیم بندی این ابزار برقی هستند.

زنجیر صنعتی دو ردیفه مرغوب و بادوام معمولاً از فولاد ساخته می شوند و استانداردهای مختلفی در فرآیند تولید آنها در نظر گرفته می شود. به این ترتیب شاخص هایی مانند طول عمر زنجیر، دوام و مقاومت آن و همچنین وزن هر یک از آنها ارتباط مستقیمی با کیفیت فولاد مصرفی دارد.

امروزه شرکت های مختلف صنعتی انواع مختلفی از زنجیره های صنعتی را تولید می کنند که بسته به کاربرد زنجیر صنعتی سه ردیفه و تنوعی که در این زمینه وجود دارد، گاهاً می توان آنها را به نام های مختلفی نیز شناخت. با این حال، انواع اصلی زنجیره های صنعتی را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

 

شرکت بازرگانی هیمکس با سالها تجربه در زمینه صادرات و واردات انواع ابزار آلات صنعتی، هم اکنون مفتخر است که انواع زنجیره های صنعتی را برای مصارف مختلف صنعتی در بازار ایران عرضه نماید.ما مطمئن هستیم که این محصولات را با بهترین کیفیت، با قیمت روز و به صورت فروش نقدی و اعتباری در اقصی نقاط ایران عرضه می کنیم. شایان ذکر است که فروشگاه اینترنتی هیمکس این خرید را به راحت ترین شکل ممکن برای شما خریداران عزیز ممکن ساخته است، از این نظر می توانید از بازاریاب هایمکس از هم اکنون زنجیر صنعتی در انواع بدون دندان، کم دندان و کامل خریداری نمایید. . خوشه سفارش در بسته های سه متری.

برای کسب اطلاعات بیشتر واحد فروش شرکت بازرگانی هیمکس پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. ما انواع زنجیر را بنا به درخواست و به تعداد نیاز تجار و فروشندگان وارد می کنیم. شرکت HIMAX کلیه تجهیزات زنجیره را وارد کرده و موجودی مربوطه را با واردات مستقیم به دست فروشندگان می رساند. شرایط فروش اعم از نقدی و اعتباری بستگی به توافق طرفین دارد و فروش به قیمت روز است.

 

تفاوت زنجیر تایم صنعتی با سایر زنجیر تایم موجود در بازار: اکثر زنجیرهای موجود در بازار ایران مشکی هستند اما رنگ زنجیرهای این شرکت روشن تر است و یکی از دلایل آن مقاومت در برابر گرما و رطوبت و سازگاری آنهاست. با محیط زیست این نوع زنجیر آب دیده شده و از فولاد ساخته شده است.

معرفی زنجیر C2082-2L-4L (زنجیر گالوانیزه کوچک و بلند): زنجیر دندانه دار در معادن، کارخانجات صنعتی و کشاورزی کاربرد دارد. این زنجیرها در خط تولید برای کشیدن و حمل بارهایی که عموماً 50 متر یا بیشتر طول دارند استفاده می شود و این زنجیرها قابلیت حمل 1 تن یا بیشتر را دارند و در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

 

بسته بندی زنجیره ای زنجیرهای 3 متری در پلاستیک بسته بندی شده و در بسته بندی مقوایی محکم با برند Himax ارائه شده است.بسته های کوچک 3 متری روی پالت های چوبی بزرگ قرار می گیرند، هر پالت شامل 77 بسته کوچک 3 متری است و به این ترتیب تعداد کل زنجیر روی پالت چوبی 231 متر است. نحوه نگهداری زنجیر: در حین کار، زنجیرها باید هر هفته تمیز و روغن کاری شوند تا عمر آنها افزایش یابد.

 

آموزش آرایشگری زنانه در آکادمی خوش ذوق

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران را بشناسید

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه؛ بررسی تعرفه، ویژگی ها و زمان آموزش

همه چیز درمورد آموزش آرایشگری زنانه