سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وریفای بایننس

تأیید وریفایبایننس با استفاده از کارت شناسایی و گذرنامه به کشورهای مجاز و همچنین کشورهایی که مشکلی در Bainance ندارند و می توانند به راحتی بدون هیچ محدودیتی در Bainance کار کنند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که متن کامل و ویدیوی زیر را ببینید ، و سپس برای اطلاعات ثبت نام در سطح اساسی به شناسه تلگرام Bitcoinvf بروید (اگر این کار را کرده اید) ، نام انگلیسی ، تاریخ تولد و عکاسی 3 * 4 کارمند را با یک ارسال کنید پس زمینه سفید روند ساخت شناسه یا گذرنامه تقریباً 24 تا 48 ساعت طول می کشد و طبق فیلم زیر ، اطلاعات مکان (تأیید) و یک کارت شناسایی یا تصویر گذرنامه را برای شما ارسال می کنیم تا بتوانید به راحتی هویت خود را تأیید کنید.

بررسی حساب Bainance و سایر ارزهای دیجیتالی مانند Cocoin ، Bybit ، Oaks ، Quinx و ... با شناسه یا گذرنامه (کافی برای داشتن) در کشورهای مختلف امکان پذیر است. در این مقاله ، ما شما را با کارت آشنا می کنیم که لازم نیست نگران تأیید اعتبار در Binance و سایر مبادلات ارز دیجیتال باشید. امروز صحبت های زیادی در مورد احراز هویت Bainance Exchange وجود دارد ، که نگران این نیست که هنگام تأیید اعتبار ، نگران شود؟ Bainance با کاربران چنان سختگیرانه شده است که می توان حساب شما را مسدود کرد و ممکن است همین حالا به خواندن این مطلب نیاز به تأیید اعتبار داشته باشید. در این آموزش ، شما به شما یاد می دهید که چگونه حساب خود را هم در نسخه دسک تاپ و هم در نسخه موبایل تأیید کنید.

 

البته ممکن است بخواهید امنیت حساب خود را برای ایمن تر کردن و حفظ دارایی های خود یا محدودیت های معاملات خود افزایش دهید. در این متن ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه در Bainance تأیید کنید ، جایی که تمام مراحل پس از دریافت کارت شناسایی شما امکان پذیر است.Banance Exchange در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و توسط Changpeng Zhao و تیمش تأسیس شد. Bainance یک بازار سهام چینی است و پس از 2 سال طرفداران بسیاری از مناطق مختلف جهان به دست آورده اند. Bainance به دلیل حجم بالای معاملات روزانه خود در طول شروع آن شناخته شده بود ، که مهمترین دلیل توسعه این بازار سهام است.

 

 

چرا باید در احراز هویت حساب بایننس تأیید کنیم؟

یکی از سؤالات متداول مورد نیاز مخاطبان فارسی Binance این است که چرا باید در Binance تأیید کنیم؟ پاسخ این سؤال در چند خط بعدی ارائه خواهد شد و به طور کلی دلایل احراز هویت در Bainance را بیان خواهیم کرد:

  

1. طبق قوانین مالی جهانی

افرادی که در سراسر جهان شناخته شده اند ، و ما آنها را به عنوان سیاستگذاران مالی می نامیم ، برای کاربرانی که امنیت مالی را افزایش می دهند و از کلاهبرداری و سوءاستفاده جلوگیری می کنند ، قوانین و شرایط تعیین کرده اند. مثالها شامل مفاد KYC (هویت مشتری) و AML (فرود ضد پول) است که باید همه بازارهای رمزگذاری شده را دنبال کنند. احراز هویت نیز در این قوانین قرار دارد و این می تواند یکی از اهداف احراز هویت شما باشد.

 

2. افزایش امنیت

ممکن است شما در مورد حساب تبادل Bainance خود نگران باشید و برای این منظور که قصد افزایش امنیت حساب خود را دارید. با بررسی صحت آنچه انجام می دهید ، اعتبارنامه هایی مانند جزئیات حساب بانکی تغییر ناپذیر است و شما متقاعد شده اید که هیچ کس جز شما نمی توانید به حساب Bainance دسترسی پیدا کنید.

 

3. دسترسی به چندین ویژگی

شما احتمالاً از محدودیت های حساب عادی Bainance آگاه هستید. ثبت نام و فعال سازی Google Authenticator و… تنها بخشی از اطلاعات ارائه شده به Bainance است و به نوبه خود محدودیت هایی در تجارت شما دارد.Bainance همچنین برای خلاص شدن از شر این محدودیت ها ، احراز هویت را در مسیر کاربران قرار داد. افرادی که به سادگی برای Bainance ثبت نام می کنند محدودیت های زیر را دارند:

 

به آنها اجازه داده می شود روزانه 0.06 بیت کوین (BTC) برداشت کنند.

• جمع آوری تنها 300 دلار.

• آنها نمی توانند از بیش از 20 اهرم در حالت Bainance Futures استفاده کنند.

 

محدودیت حساب در مرحله دوم تأیید اعتبار به 50،000 دلار در روز و 500000 دلار در ماه افزایش می یابد و می تواند روزانه 200 بیت کوین را پس بگیرد. احراز هویت کامل همچنین محدودیت های معاملات را به 200000 دلار در روز و 2 میلیون دلار در ماه افزایش می دهد. خرید شناسه تمام محدودیت ها را حذف می کند و شما قادر خواهید بود به راحتی و بدون هیچ محدودیتی تجارت کنید.

 

یادداشت های احراز هویت بایننس در صفحه bainance

حتما از IP (IP) که همیشه برای دسترسی به صفحه یا برنامه استفاده می کنید استفاده کنید.

زمان ارسال تصاویر از اسناد و داده های شخصی نباید از 15 دقیقه تجاوز کند. همچنین ، هنگام تأیید اعتبار با ID CRAD ، صفحه مرورگر خود را (بار دیگر بار) تازه نکنید.

اگر به هر دلیلی نتوانید اطلاعات تأیید اعتبار را ثبت کنید ، می توانید حداکثر 10 بار در روز اقدام کنید. در غیر این صورت ، شما باید 24 ساعت پس از آخرین اقدام خود برای تأیید اعتبار درخواست کنید.

اندازه عکسهای تحویل داده شده نباید از 5 مگابایت تجاوز کند.

تأیید Binance ممکن است چند روز طول بکشد.

اسناد مورد نیاز برای تأیید اعتبار شامل چندین مورد است که بهترین آنها برای کاربران ایرانی ، شناسه های سایر کشورها و بدون محدودیت مجاز است.

پس از تأیید اعتبار در Bainance ، 1 ماه بعد می توانید از بیش از 20 استفاده کنید.شما می توانید قبل از احراز هویت، سرمایه خود را به کیف پول Trust Volt منتقل کنید و پس از تکمیل احراز هویت، ارزهای خود را به بایننس برگردانید (برای نگهداری طولانی مدت، بهتر است از کیف پول استفاده کنید، صرافی محلی برای معامله Be است).

باید فایل چاپی سند و صورتحساب اقامت را در دست داشته باشید.

آموزش احراز هویت در اپلیکیشن بایننس