سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیوارپوش ماربل شیت چیست

سنگ ماربل شیت یک انتخاب عالی برای طراحی و پروژه های خانه است زیرا یکی از پرکاربردترین و بادوام ترین سنگ ها در صنعت است. راه های مختلفی برای استفاده از سنگ مرمر در خانه وجود دارد. از آشپزخانه تا زیرزمین، سنگ مرمر در هر جای خانه استفاده می شود. سنگ مرمر ظاهر و احساس جدیدی به خانه شما می دهد که ارزش خانه شما را دو چندان می کند و صیقلی ترین سنگی است که می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید.

تولید کننده ماربل شیت

 

اگرچه شما می توانید از سنگ مرمر برای مطابقت با سایت خود استفاده کنید، نصب آن دشوار است و سفارش آن به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. خوشبختانه امروزه می توان از دیوارپوش مرمری برای ایجاد جلوه سنگ مرمر و زیبایی آن در خانه یا محل کار استفاده کرد. مزایای زیادی نسبت به سنگ مرمر طبیعی دارد.

 

جنس ورق سنگ ماربل شیت دکوراسیون داخلی و خارجی و خرید ماربل شیت

 

بهترین استفاده از سنگ مرمر در طراحی خانه دیوارهای داخلی است که جلوه زیبایی به فضای شما می دهد که خالص و مجلل است. شما می توانید جذاب ترین یا داغ ترین را انتخاب کنید و با قدردانی از بهترین کاربردهای سنگ مرمر در طراحی خانه، الگوها و طرح های زیبایی خلق کنید. کاغذ دیواری ها و کاغذ دیواری های مرمری که به صورت کاغذ گلاسه به بازار عرضه می شوند، در اشکال و رنگ های متنوعی هستند و در بازار مات و براق هستند.

 

این محصول نسل جدیدی از دیوارپوش های دکوراتیو می باشد که در دکوراسیون داخلی و خارجی مورد توجه همگان در سراسر دنیا قرار گرفته است. در مقایسه با سنگ مرمر طبیعی، پوشش دیوار براق ارزان و سبک اما با استحکام بالا است.

  

چرا کاغذ دیواری ورق ماربل شیت توصیه می شود؟

این نوع دیوارپوش مقاومت خوبی در برابر گاز (SO2) دارد که آسیب زیادی به سطح سنگ ماربل شیت طبیعی وارد می کند.دیوارپوش های مرمر شیت پتانسیل بالایی برای جایگزینی سنگ های طبیعی، ام دی اف و پی وی سی در صنعت مبلمان دارند. همچنین وزن آن بسیار بیشتر از سنگ های تزئینی و آپارتمانی است که به عنوان دیوارپوش استفاده می شود. این امر منجر به یکی از اهداف اصلی کاهش قربانیان در بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل شده است.

از گذشته تا به امروز، استحکام، مقاومت در برابر ضربه و حفاظت در برابر نیرو و در نتیجه ارزش، از عوامل مهم و دخیل در فرآیند انتخاب انواع دیوارپوش و دیوارپوش بوده است. واضح است که تمام این مزایا را می توان در این محصول جدید مشاهده کرد. مجموعه دیوار مرمر با کمک چسب موقت مونتاژ و نصب می شود. استفاده از سنگ مرمر به مرور زمان تیره و نرم می شود، اما کاغذ دیواری براق پس از چند سال کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

 

پوشش دیواری ورق مرمر چه موادی را انجام می دهد؟

دیوارپوش های ماربل شیت ا پلی وینیل کلراید یا پی وی سی ساخته شده اند که سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه است و امروزه در صنعت کاربرد فراوانی دارد و جایگزین مصالح ساختمانی معمولی مانند چوب، بتن و مسکن می شود. این ورق های پی وی سی در مقایسه با پانل های دیواری ام دی اف فاقد هرگونه مایعات آلی، مواد شیمیایی، روغن ها و مواد شیمیایی مضری هستند که بر محیط زیست و جریان آب تاثیر منفی بگذارند و به دلیل ضعف در برابر حرارت مقاوم هستند.(قیمت ماربل شیت)

 

استفاده از دیوارپوش براق در چه مناطقی رایج است؟(آذران پلاستیک)

سنگ های تزئینی و حتی سنگ مرمر اگر در کاخ قدیمی یا آشپزخانه جزیره ای شما استفاده شود به آن ظرافت و تجمل می بخشد. همانطور که گفته شد سنگ مرمر به دلیل بافت طبیعی، استحکام، براقیت و سطح قابل رویت اثری ابدی دارد و دیگر هرگز مثل قبل نخواهد بود.دیوارپوش سنگ مرمر با عمر طولانی حدود 20-30 سال از هزینه های اضافی رنگ آمیزی و گچ کاری دیوارها جلوگیری می کند.(قیمت ماربل شیت)

 

طراحی اتاق نشیمن و نشیمن، بک اسپلش تلویزیون، طراحی بالکن، اتاق نشیمن، آجر داخلی، حمام، توالت، درها، سالن کنفرانس و لابی فضاهای ایده آل برای استفاده از دیوارپوش مرمری در ساختمان های مسکونی هستند. به ویژه در طراحی رستوران ها و چادرها، مراکز خرید و تفریح، دفاتر، ایستگاه های مترو، ایستگاه های قطار، ابزار پلی یورتان، فروشگاه ها، هنر، سقف کاذب، سالن ها، سالن های ورزشی، استخرها، کتابخانه ها، مساجد، بیمارستان ها، داروخانه ها، داروخانه ها، قیمت ابزار پلی یورتان، دانشکده ها، دانشگاه ها، کالج ها، کالج ها و دانشگاه ها. چه نوع دیوارپوشی استفاده می شود.