سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گوگل ویس

سرویس خرید گوگل ویس چیست؟

سرویس Google Voice یک سرویس تلفن VoIP (صدای مبتنی بر اینترنت) است که مانند یک شماره واقعی عمل می کند و می تواند از اینترنت برای تماس یا پیامک با افراد دیگر استفاده کند.

همچنین می توانید از آن در رایانه ها و دستگاه های مختلف استفاده کنید. بنابراین مهم نیست کجا هستید، در همه جا به شماره خود دسترسی دارید و شماره شما برای افرادی که با شما تماس می گیرند ثابت می ماند.

حساب Google Weiss یک سرویس کاملا رایگان برای شهروندان آمریکایی است و برای استفاده از این سرویس باید یک شماره تلفن اختصاصی و غیر مجازی ایالات متحده داشته باشید.

از این رو با وجه به اینکه امکان تهیه شماره و سیم کارت آمریکا برای کاربران ایرانی وجود ندارد، بازار لایسنس با ارائه بستر مناسب، روند ارائه این سرویس به کاربران خود را تسهیل کرده و شما دارای شماره مجازی دائمی هستید. از ایالات متحده آمریکا با قیمتی ناچیز.

نحوه استفاده و دسترسی به Google Voice Google Voice

از آنجایی که Google Voice یک سرویس VoIP است، فقط از طریق اینترنت کار می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید در هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید به این سرویس دسترسی داشته باشید و می‌توانید تماس بگیرید، پیام ارسال کنید و موارد دیگر.

مهمتر از همه، برای استفاده از Google Voice، حداقل یک میکروفون و بلندگو دارید، بنابراین اگر تصمیم دارید با لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود تماس برقرار کنید، مشکلی نیست.

استفاده از این برنامه مشابه جیمیل است. فقط وارد حساب گوگل خود شوید.

سپس به سادگی شماره فعلی را انتخاب کرده و شماره مقصد را برای استفاده از این سرویس وارد کنید.با خرید اشتراک Google Voice می توانید یک شماره تلفن ثابت مجازی آمریکا و کانادا داشته باشید که تمام ویژگی های یک شماره تلفن همراه را دارد.

که مانند یک آدرس ایمیل ثابت کار می کند و نیازی به پرداخت مجدد ندارید.

 

ویژگی های کلیدی خرید گوگل ویس

همانطور که از VoIP ارائه شده توسط یکی از بزرگترین شرکت های جهان انتظار دارید، Google Voice دارای ویژگی های بسیاری است که افراد و مشاغل مدرن می خواهند.

عدم پرداخت دوره ای و مادام العمر.

برخلاف سایر خدمات مشابه در این سرویس، خبری از پرداخت ماهانه یا سالانه برای نگهداری یا رزرو شماره نیست!

 

در صورت استفاده از این شماره، به صورت دائمی به آن دسترسی خواهید داشت، بنابراین نیازی به پرداخت دوره ای برای تمدید و نگهداری شماره نیست.

 

امکان استفاده و دسترسی به شماره های سراسر دنیا از طریق برنامه و وب سایت

با خریدشمارهمجازیدائمی می توانید از این سرویس در سیستم عامل و دستگاه های اندروید و آیفون (iOS) و همچنین اپلیکیشن وب برای استفاده در مرورگر کامپیوتر و تمامی دستگاه ها استفاده کنید.

 

به این ترتیب شماره مجازی شما در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید قابل استفاده است.

 

خریدشمارهمجازیگوگل و اختصاصی مادام العمر از آمریکا و کانادا!

این سرویس به همه اجازه می دهد تا یک شماره تلفن منحصر به فرد برای ایالات متحده و کانادا دریافت کنند.

 

این ویژگی برای افرادی که دائماً با این دو کشور در ارتباط هستند و یا در خارج از ایران تجارت دارند، مزیت بسیار خوبی است.

امکان برقراری تماس و پیامک نامحدود به آمریکا و کانادا به صورت رایگان!

از طریق این سرویس می توانید به راحتی با افراد و مشاغل مختلف در ایالات متحده و کانادا تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.اما برای برقراری تماس با کشورهای دیگر، باید حساب خود را شارژ کنید. اگر شماره مجازی خود را شارژ کنید، می توانید با سایر کشورهای جهان تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.

 

برای بارگذاری شماره مجازی خود می توانید با همکاران ما تماس بگیرید یا با خرید ویزا کارت مجازی شماره مجازی خود را بارگذاری کنید.

 

لازم به ذکر است که نرخ تماس با سایر کشورها متفاوت است و برای اطلاع از نرخ دقیق می توانید به صفحه نرخ تماس گوگل ویس مراجعه نمایید.

 

- امکان دریافت تماس و پیامک نامحدود و رایگان از سراسر جهان

با شماره مجازی خود می توانید تماس و پیامک از سراسر جهان دریافت کنید.

 

این قابلیت برای تایید و احراز هویت تمامی اکانت های سایت ها، سرویس ها و اپلیکیشن های مختلف مانند: تلگرام، تیک تاک، توییتر، کلاب هاوس، اپل آیدی، پی پال و... یک مزیت بسیار کاربردی است.

 

امکان استفاده همزمان بر روی چندین دستگاه

یک حساب Google Weiss مانند یک حساب ایمیل عمل می کند، بنابراین با اشتراک گذاری آن بین چندین نفر، می توانید به طور همزمان در چندین دستگاه مختلف در مکان های مختلف به شماره مجازی خود دسترسی داشته باشید.

 

- امکان تغییر مسیر و انتقال تماس ها

با استفاده از این قابلیت می توانید تماس ها و پیام های دریافتی خود را به خط دیگری فوروارد کنید و یا در صورت عدم دسترسی می توانید تماس های خود را به خط دیگری انتقال دهید.

 

ارسال فقط برای شماره های ایالات متحده و کانادا رایگان است.

 

نرخ تماس با سایر کشورها مشابه هزینه تماس با سایر کشورها است که نرخ دقیق آن را می توانید در صفحه نرخ تماس گوگل ویس مشاهده کنید.- امکان اتصال به خطوط داخلی (ایرانسل، همراه اول، رایتل و ...)

اگر شماره مجازی گوگل ویس خود را شارژ می کنید، می توانید از قابلیت انتقال تماس برای انتقال تماس ها و پیامک های دریافتی از خط مجازی خود به خط ایران استفاده کنید.

 

- ماشین پاسخگو

اگر پوشش شبکه ندارید یا تلفن همراه شما خاموش است، تماس‌گیرندگان می‌توانند به سیستم پست صوتی شما متصل شده و برای شما پیام ارسال کنند.

 

در این صورت می توانید در اوقات فراغت خود به پیام های صوتی گوش دهید.

 

- امکان دریافت پیامک یا پیام صوتی از طریق جیمیل

با استفاده از این سرویس می توانید تمامی پیامک های دریافتی خود را در ایمیل خود دریافت کنید که از ورود چندین بار به برنامه جلوگیری می کند.

 

هنگامی که یک پیام صوتی دریافت می کنید، آن را بازنویسی می کند و یک ایمیل یا اعلان پیام برای شما ارسال می کند.

 

- امکان مدیریت تماس ها، تنظیم منشی و پیام رسان صوتی

گوگل ویس تماس ها را اسکن می کند، شماره ها را مسدود می کند و قوانینی را برای هر تماس گیرنده اعمال می کند.

 

با استفاده از این سرویس می توانید یک تلفن گویا برای شماره خود راه اندازی کنید و با تماس با شماره خود و سپس فشردن یک شماره، کاربران را به گوشی دیگری هدایت کنید.