سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور سوئیس

سوئیس را می توان یکی از زیباترین کشورهای جهان دانست. کوه های شگفت انگیز رشته کوه های آلپ، ساختمان های قرون وسطایی و دشت های سرسبز و منحصر به فرد، سوئیس را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است، به طوری که بسیاری از مردم تمایل دارند حداقل یک بار از آن دیدن کنند. راه های زیادی برای سفر به سوئیس وجود دارد. افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند می توانند تور و بلیط هواپیما را به صورت حضوری رزرو کنند اما چون این روش سختی های خاص خود را دارد بسیاری از افراد برای سفر به سوئیس با استفاده از تورهای گردشگری انتخاب می کنند.

سفر به دور سوئیس

تور سوئیس به شما این امکان را می دهد که به سادگی از مراحل مختلف سفر خود لذت ببرید و از دردسر رزرو هتل، بلیط هواپیما و ویزا جلوگیری کنید. اما سفر به سوئیس شخصا گردشگران را در طول سفر دچار مشکلات مختلفی می کند. با استفاده از تورهای گردشگری در سراسر سوئیس می توانید از بهترین مقاصد گردشگری این کشور دیدن کنید. گردشگرانی که برای اولین بار قصد سفر به سوئیس را دارند، اغلب نمی دانند دقیقاً از کجا باید بازدید کنند، در حالی که همه چیز در مسیر سوئیس توسط رهبران باتجربه برنامه ریزی می شود تا از سفر با زمان محدود جلوگیری کنند. .

نکته ای که در مورد سوئیس باید بدانید این است که تنوع مقاصد گردشگری در این کشور بی پایان است پس باید قبل از سفر به این کشور با مناطق گردشگری آن آشنا شده و لیستی از جاذبه های گردشگری سوئیس تهیه کنید.

 

 

سفر به دور سوئیس

بهترین زمان برای سفر به سوئیس با تور

انتخاب بهترین زمان برای سفر به سوئیس به شما این امکان را می دهد که به راحتی از مقاصد گردشگری مورد علاقه خود دیدن کنید و تجربه خوبی از سفر به سوئیس داشته باشید.برای انتخاب زمان سفر به سوئیس، ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید به کدام بخش از سوئیس سفر کنید و کدام یک از مقاصد سفر مورد علاقه خود را دارید؟ علاوه بر این، سرگرمی باید در نظر گرفته شود زیرا برخی از سرگرمی ها در برخی از اوقات سال در دسترس نخواهد بود. به طور کلی افرادی که به سوئیس سفر کرده اند بهترین زمان برای سفر به سوئیس را در فصول فصل می دانند زیرا آب و هوا بسیار مناسب است و می توانید به راحتی به نقاط مختلف این کشور سفر کنید.

 

در کوه‌های سوئیس که مکان‌های زیبای پیاده‌روی این کشور هستند، دمای اوایل بهار و پاییز بسیار پایین است، در حالی که در تابستان، اوج دما در این مناطق بین 20 تا 28 درجه است. به گردشگران احساس خوبی از رفتن به جاذبه های گردشگری آلپ می دهد.

 

یکی دیگر از دلایل محبوبیت بیشتر سفر تابستانی در سوئیس در بین گردشگران، طولانی بودن روزهای این فصل است. افرادی که در تابستان به سوئیس و سایر کشورها سفر می کنند، در طول روز زمان بیشتری برای بازدید از جاذبه های گردشگری خواهند داشت. به خصوص سوئیس که مملو از جاذبه های گردشگری طبیعی است و معمولا در شب نمی توان از آن بازدید کرد.

 

هزینه تور سوئیس

علاقه مندان به ورزش های زمستانی می توانند برای رزرو سفر زمستانی به سوئیس بین زمستان و اواخر پاییز یکی را انتخاب کنند. سوئیس بهترین پیست های اسکی و زمین های ورزش های زمستانی را دارد که در کمتر کشوری دیده می شود. افرادی که برای سفر به سوئیس در زمستان برنامه ریزی می کنند می توانند از مقاصد گردشگری مختلف در رشته کوه های آلپ دیدن کنند، اما به یاد داشته باشید که در فصل سرد آب و هوا در این مناطق کمی نامتعادل است، بنابراین قبل از رفتن به کوهستان باید آب و هوا امن و مطمئن باشد. تجهیزات لازمتورهای ترکیبی در سراسر سوئیس

با توجه به اینکه هزینه سفرهای خارج از کشور مانند سوئیس 1401 تا حدودی افزایش یافت، بسیاری از گردشگران ایرانی تصمیم گرفتند به صورت ترکیبی به کشورهای مختلف سفر کنند. تورهای ترکیبی به شما این امکان را می دهند که با هزینه بسیار کمتری به طور همزمان از چندین کشور دیدن کنید و زمان سفر بسیار بهینه خواهد شد و می توانید از سفر خود به مقاصد مختلف نهایت استفاده را ببرید.

 

تورهای ترکیبی سوئیس مانند تور سوئیس اتریش یکی از پرطرفدارترین تورهای پیاده روی است که بسیاری از ایرانیان در سال های اخیر به آن سفر کرده اند. سفر با این تورها در زمان دریافت ویزا به کشورهای مختلف نیز صرفه جویی می کند زیرا هر دوی این کشورها در منطقه شینگن هستند و می توانید با یک ویزا سفر کنید.

 

تور سوئیس در فرانسه نیز یکی از محبوب ترین تورهای ترکیبی است که می توانید برای سفر به سوئیس انتخاب کنید. سفر به این دو کشور نیاز به ویزای جداگانه نخواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی می توان به آن سفر کرد، از این رو فرانسه و سوئیس از جمله کشورهایی هستند که سفر همزمان گزینه مناسبی است.

بهترین زمان برای سفر به سوئیس، و تور فرانسه و اتریش در سفر ترکیبی تابستان است چرا که این کشورها از کشورهای سردسیر محسوب می شوند و برای افرادی که علاقه ای به هوای سرد ندارند مناسب نیستند.

 

قیمت تور سوئیس 2022

هزینه سفر به سوئیس در سال های اخیر کمی افزایش یافته است که عمدتاً به دلیل تورم داخلی است، اما خوشبختانه هزینه های ویزای بین المللی و هزینه های دلاری تور سوئیس 2022 تقریبا ثابت مانده است و این امکان را برای بسیاری از افراد فراهم می کند که به سوئیس سفر کنند.به طور کلی، سفر به سوئیس کمی گرانتر از سایر کشورهای اروپایی است. اما می توانید با هزینه کمتری نیز به این کشور سفر کنید. انتخاب هتل‌های ارزان‌تر و پروازهایی که در روزهای خاص ارزان‌تر هستند، هزینه‌های سفر شما به سوئیس را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

در حال حاضر هزینه اخذ ویزا برای سفر به سوئیس حدود 2 میلیون تومان است که برای تمامی گردشگران یکسان است و قابل کاهش نیست. قیمت بلیط هواپیما بین ایرلاین ها متفاوت است و در برخی روزها می توانید قیمت های مناسبی را پیدا کنید، اما در مجموع برای بلیط پرواز تهران زوریخ باید حدود 7 میلیون تومان در نظر بگیرید. برای تور سوئیس باید هزینه روزانه را نیز در نظر بگیرید که 100 دلار تخمین زده شده است.

 

نکات سفر به سوئیس

برای سفر به سوئیس باید به چند نکته توجه کرد تا سفری فراموش نشدنی داشته باشید. یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که در سفر به این کشور لباس گرم بپوشید زیرا حتی در تابستان هوای سوئیس در شب سرد است و این امر شما را از پوشیدن لباس های تابستانی باز می دارد.

خرید پکیج بیمه مسافرتی سوئیس را نادیده نگیرید. بیمه مسافرتی انواع خسارات در طول سفر را پوشش می دهد و در صورت بروز مشکل می توانید از خدمات بیمه ای استفاده کنید. بسیاری از بیمه های مسافرتی حتی هزینه سرقت را نیز پرداخت می کنند.

سفر زمستانی در اطراف سوئیس

اگر از بیماری تنفسی مانند آسم رنج می برید، توصیه می کنیم قبل از سفر به سوئیس با پزشک خود مشورت کنید، زیرا سفر به ارتفاعات این کشور می تواند برای افرادی با شرایط خاص پزشکی مشکل ساز شود. بیماران قلبی نیز باید قبل از سفر با پزشک مشورت کنند.برای حمل و نقل در سوئیس، می توانید از خدمات تاکسی آنلاین اوبر استفاده کنید، اما برای کاهش هزینه ها، وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس مناسب تر هستند.

 

یکی از راه های کاهش هزینه های سفر در سوئیس، اخذ کارت دانشجویی ISIC است. در صورت داشتن این کارت می توانید از تخفیف های معقولی برای بازدید از اکثر موزه ها، مکان های تاریخی و فرهنگی سوئیس برخوردار شوید. تخفیف هایی که در برخی موارد تا 50 درصد هم می رسد.

 

بهترین جاهای دیدنی سوئیس

سوئیس دارای جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیزی است. آپنزل یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری سوئیس است که در قلب کوه‌های آلپ واقع شده است. با سفر به این مکان، منظره روستایی فوق العاده ای را می بینید که در هیچ کجا دیده نمی شود.

بسیاری از ساختمان‌های قدیمی در Opensel سوغاتی‌های خوشمزه سوئیسی مانند شکلات‌ها و پنیرهای سوئیسی را می‌فروشند.

 

از دیگر جاذبه های سوئیس می توان به پارک ملی سوئیس اشاره کرد. پارک ملی سوئیس مکانی منحصر به فرد برای نمایش طبیعت بکر سوئیس است که در آن می توانید حیوانات بسیار کمیاب مانند عقاب های طلایی سوئیس را مشاهده کنید. مساحت این پارک 172 کیلومتر مربع با مراتع حاشیه ای، آبشارها و یخچال های طبیعی است.

لوگانو یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سوئیس است که در سفر به این کشور می توانید از آن دیدن کنید. هنگام بازدید از لوگانو، می توانید با فرهنگ ایتالیایی آشنا شوید و از موزه ها و ساختمان های بزرگ ایتالیایی-سوئیسی دیدن کنید.

پکیج تور سوئیس

جاذبه های گردشگری سوئیس به همین جا ختم نمی شود و مکان های زیادی وجود دارد که گردشگران در سفر به این کشور باید از آن دیدن کنند.معروف ترین آنها دریاچه لوسرن، آبشار راین، ایستگاه راه آهن جانگ فراو و تاکستان های لاواکس هستند.

البته لازم به ذکر است که سفر به سوئیس با تورهای گردشگری این امکان را به گردشگران می دهد که در مدت زمان بسیار کوتاهی به کمک تورهای شهری از بهترین جاذبه های سوئیس دیدن کنند.

 

فروش تورهای سوئیس 1401

مجموعه مای استیلرز تمام تلاش خود را کرده است تا با خدمات فروش تور سوئیس، تجربه ای منحصر به فرد را برای کسانی که قصد سفر به سوئیس در سال 1401 را دارند فراهم کند. این مجموعه دارای کلیه مجوزهای لازم از موسسات داخلی و سازمان های بین المللی می باشد لذا کلیه مراحل اخذ ویزا، پرواز و رزرو هتل در اسرع وقت انجام خواهد شد.

مای استیلرز این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است که تور 1401 سوئیس را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته خریداری کنند. علاوه بر این، حامیان مالی همیشه آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی لازم هستند.

 

برای اینکه گردشگران در سفر به سوئیس با سفر توریستی از بهترین نقاط کشور دیدن کنند، مجموعه رز آبی این سفر را به گونه ای برنامه ریزی کرده است که در روزهای انتخابی گردشگران بتوانند با برنامه گشت شهری و راهنمایان مجرب تور از مکان های مختلف دیدن کنند.