سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای سوئیس

اخذ ویزای سوئیس

موسسه بین المللی مای استیلرز با توجه به سابقه 20 ساله خود در این زمینه در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین نماینده کامل شما در این کشور کلیه امور مربوط به اخذ ویزای سوئیس را از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین آخرین استانداردها و مقررات قانونی در این کشور. نیازی به حضور شما در این کشور در هیچ مرحله ای از مراحل اجرایی و کاری ندارد

برای ویزای سوئیس هم اکنون می توانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس گرفته و یا درخواست نهایی خود را به صورت آنلاین از طریق این سامانه ارسال کنید.

پذیرش

برای متقاضیان ویزای سوئیس، سوئیس یک کشور محصور در خشکی در اروپای غربی است که با ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش و لیختن اشتاین هم مرز است. این کشور از ابتدای قرن بیستم و ظهور گردشگری زمستانی یک مقصد گردشگری بوده است. زوریخ و ژنو دو شهر مهم این کشور هستند و مردم اینجا آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانیایی صحبت می کنند.

 

سوئیس بالاترین رکورد گردشگری را در ماه های جولای تا آگوست و دسامبر تا آوریل دارد. با این حال، بهترین زمان برای برنامه ریزی سفر به سوئیس از اکتبر تا مارس است، زمانی که هتل ها و پیست های اسکی تخفیف های خوبی ارائه می دهند. برای برنامه ریزی سفر به سوئیس و اخذ ویزای سوئیس می توانید از طریق موسسه حقوقی، ثبت نام و مهاجرت اقدام کنید.

 

 

برای ویزای سوئیس اقدام کنید

برنامه ریزی برای هر تعطیلات بین المللی با اخذ ویزای سوئیس آغاز می شود. سوئیس از سال 2004 بخشی از منطقه شینگن است، بنابراین برای ورود به سوئیس نیازی به ویزای سوئیس ندارید. نیاز به ویزای شینگن برای سوئیس. این ویزا به گردشگران اجازه می دهد تا آزادانه بین سوئیس و 25 کشور دیگر رفت و آمد کنند.بسته به ماهیت برنامه سفر شما، سه نوع ویزا وجود دارد که می توانید برای آنها درخواست دهید. ویزای یونیفرم شینگن به گردشگران اجازه می دهد در یکی از کشورهای عضو شنگن برای یک دوره از شش ماه تا 90 روز اقامت داشته باشند. این ویزا می تواند تک یا چندگانه باشد.

 

ویزای معتبر منطقه ای را که برای کشور صادر کننده یا کشورهای شنگن ذکر شده در درخواست ویزا رزرو شده است، انتخاب می کند.

 

ویزای ترانزیت سوئیس

اگر فقط در حال عبور از سوئیس هستید، ممکن است فقط به ویزای ترانزیت نیاز داشته باشید. سایر ویزاهای شینگن سوئیس را می توان به عنوان ویزاهای کوتاه مدت یا بلند مدت طبقه بندی کرد. اخذ ویزای سوئیس و ویزای کوتاه مدت به متقاضی این امکان را می دهد که حداکثر 90 روز در سوئیس اقامت داشته باشد در حالی که اگر بیش از 90 روز نزد اقوام خود اقامت داشته باشید یا در سوئیس تحصیل کنید و یا بیش از 120 روز نیاز به مجوز کار داشته باشید. ، می توانید برای ویزای بلند مدت اقدام کنید.

ویزای کوتاه مدت در چندین دسته قابل درخواست است. ویزای توریستی که به شما اجازه می دهد 90 روز در این کشور بمانید. ویزای تجاری برای یک دوره سفر تا 90 روز و ویزای توریستی که تا 90 روز اعتبار دارد اگر برای اقامت با دوستان یا اعضای خانواده به سوئیس سفر می کنید، ارائه می دهد.

 

مراحل درخواست ویزای سوئیس

هنگام درخواست ویزای سوئیس، فرم درخواست ویزای توریستی سوئیس را می توان به صورت الکترونیکی یا پرینت و با دست تکمیل کرد. این درخواست باید شخصاً یا از طریق آژانس مسافرتی یا نماینده مجاز در مرکز درخواست ویزای سوئیس ارسال شود.درخواست ویزای سوئیس باید 90 تا 15 روز قبل از تاریخ سفر ارسال شود. ضمناً باید از قبل وقت قبلی گرفته شود.

 

همراه با برنامه باید پاسپورت با 2 قطعه عکس پاسپورت جدید داشته باشید. گذرنامه باید حداقل 3 ماه از تاریخ بازگشت به مسیر اعتبار داشته باشد و حداقل دو صفحه خالی داشته باشد. همچنین باید یک کپی از رزرو پرواز و برنامه سفر، بیمه درمانی، مدرک توانایی مالی و نامه ای که ماهیت بازدید خود را ذکر می کند، ارائه دهید.

 

انواع مختلف درخواست ویزا

فرم درخواست ویزای C که به عنوان فرم درخواست ویزای شینگن سوئیس نیز شناخته می شود، برای اقامت در سوئیس و کل منطقه شینگن تا 90 روز در 180 روز برای گردشگری و گشت و گذار در نظر گرفته شده است. اگر هدف از سفر انجام کار باشد، مجوز کار لازم است.

 

فرم درخواست ویزای D همچنین برای اقامت بیش از 90 روز به منظور اشتغال و الحاق خانواده اعمال می شود. توجه داشته باشید که درخواست ویزای سوئیس را می توان از نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی سوئیس در کشور خود دریافت کرد یا از وب سایت مهاجرت سوئیس دانلود کرد. پردازش ممکن است شش تا هشت هفته طول بکشد.

 

دریافت ویزای سوئیس به صورت آنلاین

در برخی موارد می توانید به صورت آنلاین نیز برای ویزا اقدام کنید. برای این کار به وب سایت اصلی مهاجرت سوئیس بروید و درخواست دهید. برای انجام این کار، باید یک آدرس ایمیل معتبر ارائه کنید که ویزا از طریق ایمیل به آن ارسال شود.

 

لطفا توجه داشته باشید که هر کسی می تواند برای ویزای توریستی هنگام اخذ ویزای سوئیس اقدام کند. اما افراد زیر 18 سال باید تایید والدین را نشان دهند. دانشجویانی که برای امتحان یا تحصیل به سوئیس می روند نیز باید مدارک مربوطه را همراه با مشخصات محل تحصیل خود ارائه دهند.شرایط ویزا برای بازنشستگان

برای بازنشستگانی که تصمیم به درخواست ویزا دارند، به مدرک بازنشستگی همراه با سایر مدارک نیاز دارید. لطفا توجه داشته باشید که هنگام درخواست ویزای سوئیس، برای کار، تحصیل، کسب و کار یا اوقات فراغت، لطفاً قبل از برنامه ریزی سفر خود، شرایط و ضوابط را بررسی کنید، سپس فرم درخواست را با توجه به شرایط خود ارسال کنید.

 

اگر ویزای خود را به موقع دریافت نکرده اید، توصیه می کنیم برای پیگیری آن با کارشناسان ثبت نام تماس بگیرید. تمامی نمایندگی های دیپلماتیک و کنسولی سوئیس سیستم اطلاعات ویزا را معرفی کرده اند.

 

 متقاضیان ویزای سوئیس باید شخصا برای ارائه اثر انگشت بیومتریک و اطلاعات عکس مراجعه کنند. این بیومتریک ها به مدت 5 سال معتبر خواهند بود و مسافرانی که قبلاً یک بار بیومتریک خود را ارائه کرده اند تا 5 سال دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت یا بارگذاری بیومتریک خود نخواهند داشت. کودکان زیر 12 سال از این پروسه معاف هستند.