سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه های لاغری

دستگاه های لاغری دستگاه های ضعیف با یک دستگاه لاغری پورتال تغذیه ای ایران

یکی از روشهای تضعیف، رژیم غذایی است، در این روش سوزاندن چربی بر روی تمام قسمت های بدن انجام می شود و به عنوان مثال، فردی که وزن بیش از حد 20 کیلوگرم را در هنگام نگهداری رژیم غذایی و از دست دادن 10 کیلوگرم دارد، امکان پذیر نیست . این کاهش وزن بر تمام قسمت های بدن، از جمله شخص تاثیر می گذارد. اما گاهی اوقات یک فرد چهره کوچک دارد و با اندازه تمام قسمت های بدن خوشحال است، اما در معده و احزاب کمی چربی بیشتری وجود دارد. در این مورد، برای حذف معده و دو طرف این شخص و سوزاندن چربی محلی، از دستگاههایی که ما پیشنهاد می کنیم تضعیف می کنیم.

انواع دستگاه های ضعیف

انواع مختلفی از دستگاه های ضعیف وجود دارد که عبارتند از:

1) دستگاه لاغری Cryolipolysis

2) دستگاه لاغری Ultra Coitus

3) RF یا RadioFrequency برای کاهش وزن

4) دستگاه لاغری مزوتراپی

5) دستگاه لاغری لیپوساکشن

6) دستگاه لاغری لیپوماتیک

7) دستگاه LPG یا دستگاه کاهش وزن اندامولوژی

8) دستگاه لاغری شوک

9) دستگاه برای تضعیف شخصیت

10) Hypoiipolysis یا دستگاه لاغری لیپوزون

11) خرید دستگاه لاغری

 

Cryolipolysis:

Cryolopolysis دستگاه ضعیف به عنوان یخچال چرب شناخته می شود که سلول های چربی را با خنک کننده غیر تهاجمی چربی بدن کاهش می دهد. چند ماه طول می کشد تا اثرات این دستگاه را ببینید. در دستگاه کاهش وزن Cryolipolysis، یک اپلیکاتور خلاء بر روی پوست قرار می گیرد و در تماس با پانل های خنک کننده است. بیماران احساس سردی می کنند چند دقیقه. Cryolipolysis دستگاه لغو مناسب برای کسانی است که دارای ضخامت موضعی اندکی یا دارای اضافه وزن هستند. Cryolopolysis دستگاه ضعیف نیاز به مراقبت های ویژه ندارد و بیماران می توانند فعالیت های روزانه خود را دنبال کنند. از آنجا که دستگاه کاهش وزن، Cryolopolysis غیر تهاجمی است، زخم بازی و عوارض جانبی جدی را ایجاد نمی کند.اولتراکاویتاسیون

دستگاه انعقاد اولتراسوند از فناوری اولتراسونیک برای حمله به چربی استفاده می کند. دستگاه لاغری Ultra Cavitation پوست را نرم می کند، اما کاهش وزن پایدار نیست.

در درمان با دستگاه لاغری اولترا کویتوس نیازی به پزشک نیست. دستگاه لاغری اولترا کویتی نتایج کوتاه مدت می دهد، بسیاری از افراد به صراحت اعلام کردند که بعد از چند جلسه اثرات دستگاه لاغری اولترا کویتی را به وضوح مشاهده کردند، اما برخی دیگر حتی پس از 1 ماه درمان سایز را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. گزارش نشده ..

 

RF یا فرکانس رادیویی

دستگاه فرسایش فرکانس رادیویی (RF) سلول های چربی را در بافت چربی گرم می کند و آنها را مجبور می کند تا اسیدهای چرب خود را آزاد کرده و به سیستم لنفاوی منتقل کنند. به دلیل آزاد شدن اسیدهای چرب، حجم سلول های چربی کاهش می یابد و بدن ضعیف می شود. دستگاه کاهش وزن رادیوفرکانسی یا RF دارای یک نوع تک قطبی، دو و سه قطبی می باشد. دستگاه لاغری رادیوفرکانسی یا RF علاوه بر محافظت از لایه سطحی پوست، به عمق لایه ها نفوذ می کند. گرمای استفاده شده در دستگاه کاهش وزن RF باعث انقباض و سفت شدن رشته های کلاژن در پوست می شود. اثرات طولانی مدت هستند. اکثر افراد تمایل دارند پوست صورتشان سفت باشد، بنابراین درمان‌های کاهش وزن با فرکانس رادیویی یا RF بیشتر روی صورت انجام می‌شود.