سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه لیزر تیتانیوم

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در بازار توسط طاهرتاج مادر می باشد. طول موج قوی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 از طریق دو تلفن همراه 4Q در سایزهای مختلف و مناسب برای انواع رنگ پوست به نقاط مختلف بدن پخش می شود. تیتانیوم 2021 دارای دو دسته مختلف است تا به راحتی موهای زائد را از قسمت های مختلف بدن از بین ببرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای شعاع نقطه ای 4 سانتی متری است که در هر شات طیف وسیعی از ضربه را ایجاد می کند و مدت زمان هر جلسه را افزایش می دهد.

درمان مو با لیزر تیتانیوم سوپرانو کاملا بی خطر است. با توجه به فناوری منحصر به فرد In-Motion در واحد تیتانیوم، خطر هایپرپیگمانتاسیون تا حد زیادی کاهش می یابد. از آنجایی که دوره درمان و تنظیمات دستگاه به وضعیت بالینی بیمار از جمله رنگ پوست و مو بستگی دارد، ایمنی و اثربخشی درمان بسیار بالا است و خطرات و خطرات احتمالی را به حداقل می رساند.

 

درمان معمولاً نتایج رضایت بخشی را در 6 تا 8 جلسه برای انواع پوست ایجاد می کند. علاوه بر این، با وجود فناوری لیزر SHR در دستگاه و تأثیر آن بر ملانین پوست، همچنان می تواند در فصول مختلف سال، درمان پوست های برنزه شده را ارائه دهد.

مشخصات تجهیزات لیزر تیتانیوم 2021 اصلی

هر دستگاه لیزری که تولید می شود ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد و این یکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولین ویژگی که دستگاه لیزر تیتانیوم را از سایر دستگاه های لیزر متمایز می کند وجود دو هندپیس است که هر کدام می توانند با استفاده از طول موج های مختلف به عمق بافت پوست نفوذ کرده و به طور جداگانه یا حتی همزمان به فولیکول مو یا همان فولیکول مو نفوذ کنند. .توجه داشته باشید که دستگاهی که دو گوشی دارد نسبت به مدل مشابه دستگاه لیزر عمر طولانی تری خواهد داشت و این بدان معناست که دستگاه لیزر تیتانیومی می تواند تا سال ها کیفیت خود را حفظ کند زیرا این موضوع برای مراکز پوست و مو بسیار مهم است. آنها سعی خواهند کرد تا حد امکان از این تجهیزات را به تجهیزات کلینیک خود اضافه کنند.

 

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه استفاده از طول موج های متعدد است که هر کدام برای پوستی متفاوت است. طول موج دستگاه های لیزر تیتانیوم الکس، دیود و ND Yag نام دارد و برای موهای نازک مانند پشت لب، موهای معمولی مانند اندام ها و در نهایت موهای ضخیم تر مانند شکم استفاده می شود.

 

 

تفاوت بین دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو با سایر دستگاه های رفع موهای زائد سوپرانو چیست؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم علاوه بر عملکرد دستگاه های لیزر پلاتین شامل استفاده همزمان و سه بعدی از موثرترین طول موج های رفع موهای زائد (سه طول موج 755، 810 و 1064 نانومتر)، مجهز به فناوری QuattroTM و شعاع نقطه ای بزرگ نیز می باشد. به مساحت 600-900 متر مربع سانتی متر. این می تواند زمان درمان را تا 40? کاهش دهد.

فناوری برتر ICE مورد استفاده در نسخه های پلاتینیوم و سوپرانو ICE به ICE پلاس در لیزر تیتانیوم سوپرانو ارتقا یافته است. این سیستم یک سیستم خنک کننده پیشرفته است که از TEC و فناوری خنک کننده با فرکانس متغیر استفاده می کند تا تجربه بی نظیری را برای رفع موهای زائد به بیماران ارائه دهد.

ویژگی های برجسته لیزر تیتانیوم سوپرانو به همین جا ختم نمی شود. این دستگاه رابطه دوگانه امکان استفاده متوالی از دو اپلیکاتور مجزا را می دهد. این باعث می شود که فرآیند لیزر موهای زائد آسان تر و کوتاه تر شود.

سوپرانو تیتانیوم مانند نسخه های قبلی از فناوری عالی SHR استفاده می کند. فناوری پویا در این دستگاه ها می تواند تمام سطح پوست را پوشش دهد. در همین حال، فناوری ICE Plus این محصول به طور خاص برای خنک کردن سطح پوست و جلوگیری از سوختگی طراحی شده است. به این ترتیب لیزر موهای زائد بیمار عملا بدون درد خواهد بود.

 

ویژگی های درمانی دستگاه اصلی لیزر سوپرانو تیتانیوم

دستگاه های لیزر تیتانیوم به دلیل خواص برتر خود، روند درمان را برای بیمار و اپراتور راحت و ایمن می کند.در اینجا برخی از آن ویژگی ها آورده شده است:

 

تناژ رنگ متفاوت برای انواع پوست

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو با ترکیب سه طول موج لیزر مختلف در یک اپلیکاتور، امکان درمان های متعدد و اختصاصی را برای مراجعین با شرایط مختلف ارائه می دهد. طول موج های مورد استفاده در لیزرهای تیتانیوم عبارتند از: لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر این طول موج برای هدف قرار دادن بسیاری از رنگ ها به خصوص موهای نازک و کرکی و موهای رنگ روشن استفاده می شود. طول موج دوم SPEED 810 نانومتر، این طول موج برای لیزر موهای زائد پوست های عمیق برای پوست های تیره استفاده می شود و برای درمان قسمت های مختلف بدن و صورت مانند بازوها، پاها، گونه ها و چانه بسیار موثر است؛ در نهایت 1064 نانومتر Nd: YAG طول موج به دلیل طول موج زیاد، به خوبی به لایه های داخلی پوست نفوذ می کند و به طور خاص فولیکول های مو را هدف قرار می دهد.

 

لیزر موهای زائد برای پوست برنزه بدون خطر سوختگی

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 به دلیل طول موج طولانی 1064 نانومتر، برای درمان موهای زائد در افراد با پوست برنزه بسیار موثر و ایمن است. یعنی لیزر: دیاگ علاوه بر تغییر و افزایش پراکندگی ملانین در پوست برنزه شده، به خوبی به لایه سطحی پوست نفوذ کرده و مستقیماً بدون سوگیری خاص به رنگدانه فولیکول مو می رسد؛ بنابراین سطح پوست دباغی خطر سوختگی نزدیک به صفر است

 

لیزر موهای زائد با کمترین درد

به لطف سیستم خنک کننده قدرتمند ICE PLUS، دستگاه لیزر تیتانیوم به طور مداوم و موثر لایه سطحی پوست را در طول درمان خنک می کند. در نتیجه، بیماران درمان آسان تر و بدون درد را تجربه می کنند.درمان سریع

به دلیل وجود اپلیکاتور بزرگ با قطر تابش 4 سانتی متر مربع در دستگاه، درمان به صورت یکجا و سریعتر انجام می شود. درمان لیزر دایود و الکساندرایت کمی بیشتر از درمان با این دستگاه انجام شد.

 

سلامت بالا

سری های مختلفی برای درمان قسمت های مختلف بدن در این دستگاه طراحی شده است. به عنوان مثال، سری های حذف موهای زائد بیکینی یکباره هستند و احتمال انتشار عفونت و بیماری را به صفر می رساند. طیف سایز و مدل نیز درمان نواحی حساس صورت و بدن را آسان می کند.

 

دارای سه طول موج ترکیبی است

به لطف فناوری سه بعدی استفاده شده در تیتانیوم 2021، ترکیبی از سه طول موج لیزر مختلف به طور همزمان بر روی سطح پوست منعکس می شود. در نهایت، طول موج به بافت پوست نفوذ می کند و فولیکول های مو را عمیق تر مورد هدف قرار می دهد.

 

فناوری سیستم خنک کننده تیتانیوم 2021

 

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 با استفاده از فناوری TEC در سیستم خنک کننده و کنترل دما، سطح پوست را خنک کرده و درد را در حین درمان کاهش می دهد و در عین حال لایه های داخلی پوست را بدون تداخل در روند درمان گرم نگه می دارد.