سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره جرثقیل 80 تن

اجاره جرثقیل 80 تنی

با توجه به اینکه امروزه ارتفاع ساختمان ها روز به روز در حال افزایش است در نتیجه وزن ساختمان ها نیز افزایش می یابد که این امر نیاز به تجهیزات مستحکم تر و بلندتر برای ساخت و سازهای بعدی را ایجاد می کند. ساخت جرثقیل های 80 تنی برای این منظور ساخته می شوند، اما کاربرد جرثقیل های 80 تنی به اینجا ختم نمی شود، در ادامه به بررسی برخی کاربردهای دیگر می پردازیم. یک کاربرد اساسی این نوع جرثقیل برای ساختمان های بسیار بلند و همچنین برای برج سازی می باشد به عنوان مثال از این نوع جرثقیل برای جابجایی و نصب قطعات اسکلتی ساختمان های بلند استفاده می شود.

 

برخی از کاربردهای جرثقیل های 80 تنی

  • استفاده در پروژه های راهسازی
  • یک بنر یا بیلبورد نصب کنید
  • کولرها را در ارتفاع نصب کنید
  • برای مونتاژ و جداسازی جرثقیل های برجی استفاده می شود
  • نصب اسکلت فلزی یا اسکلت ساختمانی.

نحوه اجاره جرثقیل 80 تنی

از آنجایی که این نوع جرثقیل به فضای زیادی نیز برای نصب نیاز دارد، لازم است قبل از اجاره فضای مورد نیاز را آماده کنید، همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما 24/7 آماده هستیم تا اجاره جرثقیل و بالابر را آسانتر و سریعتر کنیم. همچنین اگر حجم کاری شما کم است و نیازی به اجاره ندارید می توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به راحتی ما را جابجا و جابجا کنید.

 

ناوگان ما

ناوگان حمل و نقل شرکت وزین صنعت آماده انجام هرگونه جابجایی، حمل و تخلیه کالا یا بار از 3 تن تا 160 تن می باشد.

 

اقدامات قبل از اجاره جرثقیل 80 تنی

قبل از اجاره جرثقیل سقفی 80 تنی باید کارشناسان پارس جرثقیل جهت شناسایی محل، برآورد هزینه و تعیین تعداد جرثقیل با چه ظرفیت و مشخصات مورد نیاز اعزام شوند.تهیه و اخذ مجوزهای لازم با رعایت موارد ایمنی یکی از مهمترین موارد مجوزها اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح بویژه پلیس راهنمایی و رانندگی جهت مسدود نمودن پیاده روها، خیابانها و سایر اماکن عمومی قبل از شروع کار می باشد و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح فرآیند خوبی بوده و شروع کار انجام شده است. سریع تر.

 

قیمت مناسب برای اجاره جرثقیل 80 تنی

قیمت اجاره جرثقیل های 80 تنی توسط شرکت های مختلف با توجه به پارامترها و اجزای خاصی تعیین می شود، قیمت ها عموماً توسط نهادهای نظارتی تایید می شود که به دلیل خدمات بهتر یا تجهیزات جدیدتر و مدرن تر و یا با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی، قیمت ها کمی متفاوت است.