سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای اوکراین

برای درخواست ویزای توریستی اوکراین باید از دفتر نمایندگی یا کنسولگری اوکراین در تهران انگشت نگاری کنید. برای تعیین وقت سفارت اوکراین، باید درخواست خود را به کارگزاری VFS ارسال کنید. حدود 90 روز پس از ارسال درخواست می توانید به دفتر VFS یا کنسولگری اوکراین در تهران مراجعه کنید. هزینه درخواست ویزای اوکراین 65 دلار آمریکا است که باید به صورت نقدی در دفتر کارگزاری یا کنسولگری اوکراین پرداخت شود.

 

زمان سفارت اوکراین

زمان سفارت اوکراین در ایران توسط کارگزاری VFS تعیین می شود. زمانی که درخواست وقت سفارت می کنید، به سایت سفارت هدایت می شوید. شما باید یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری باید فرم درخواست ویزای اوکراین را تکمیل کنید و در پایان تکمیل این فرم دفتر اثر انگشت خود (کارگزاری VFS یا کنسولگری اوکراین در ایران) را انتخاب کنید. زمانی که برای وقت سفارت اوکراین اقدام می کنید، می توانید حدود 90 دقیقه در دفتر منتخب (کارگزاری یا کنسولگری) برای تحویل مدارک و اثر انگشت حضور داشته باشید.

شرایط اخذ ویزای اوکراین

شرایط سختی برای اخذ ویزای اوکراین وجود ندارد و تنها باید تمکن مالی درخواستی این سفارت را فراهم کنید. ظرفیت مالی ویزای اوکراین حداقل 45 دلار برای هر نفر در هر روز اقامت در این کشور است. به عنوان مثال، اگر شخصی قصد دارد به مدت 8 روز در اوکراین بماند، باید حداقل 360 دلار آمریکا از سفارت اوکراین حمایت مالی کند. اعتبار مالی ویزای اوکراین باید به دلار آمریکا صادر شده و توسط مدیر شعبه مهر و امضا شود.

 

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای اوکراین

مدارک مورد نیاز برای ویزای اوکراین باید توسط دارالترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه شود. برای مدارک ویزای اوکراین نیازی به تایید قضایی و امور خارجه نیست و مهر مترجم کفایت می کند. چک لیست مدارک ویزای اوکراین به شرح زیر است:

 

تک فرم تکمیل شده درخواست ویزای اوکراین را پرینت بگیرید

 

?? اصل گذرنامه متقاضی به همراه 6 ماه اعتبار

31 عکس 3*4 با زمینه سفید و بدون روتوش

?? اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی

?? تامین مالی ویزای اوکراین به دلار آمریکا

برگه وقت سفارت (در مرحله نهایی تکمیل فرم در اختیار شما قرار می گیرد)

 

هزینه درخواست ویزای اوکراین + مدت اعتبار + دوره بازپرداخت

قیمت ویزای اوکراین 65 دلار آمریکا است. این هزینه باید به صورت نقدی در دفتر کارگزاری یا کنسولگری سفارت اوکراین در ایران پرداخت شود. لازم به ذکر است که هزینه درخواست ویزای اوکراین برای کودکان زیر 6 سال رایگان می باشد. ویزای اوکراین برای مدت 90 سال اعتبار دارد، اما با این ویزا تنها 14 روز می توانید در اوکراین بمانید. درخواست ویزای اوکراین در حدود 10 تا 15 روز کاری بررسی می شود.

 

نحوه درخواست ویزای اوکراین

برای درخواست ویزای اوکراین، ابتدا باید به VFSGlobal مراجعه کنید. پس از بازدید از سایت VFS به سایت کنسولگری اوکراین هدایت می شوید. شما باید یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید و سپس فرم درخواست ویزای اوکراین را به صورت آنلاین تکمیل کنید. هنگام تکمیل فرم درخواست ویزای اوکراین، باید دفتر اثر انگشت (یا دفتر کارگزاری یا دفتر کنسولگری) خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فرم تکمیل شده را باید پرینت بگیرید و در زمان حضور برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید آن را به همراه مدارک خود ارسال کنید.

 

.