سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسپورت دومینیکا یا خرید ملک در اسپانیا

اسپانیا نام رسمی پادشاهی اسپانیا در اروپای غربی و عضو ویزای شینگن است.

این کشور هر ساله مقصد بسیاری از شهروندان از سراسر جهان به عنوان گردشگر یا مهاجر است که برای سفر یا زندگی به اسپانیا می آیند.

در سالهای اخیر ، به دلیل مشکلات و مشکلات فراوانی که در جوامعی مانند جامعه ما به وجود آمده است ، میل به مهاجرت دائما در حال افزایش است.

در این میان ، انتخاب کشور و مقصد متناسب با شرایط و موقعیت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. اخذ مجوز اقامت در اسپانیا برای متقاضیان یک پروسه سخت و پرهزینه است که مهمترین آنها مدت زمان اخذ گذرنامه ، میزان سرمایه گذاری و نیاز به حضور فیزیکی است.

همچنین افراد می توانند برای اقامت دائم پس از 5 سال و گذرنامه پس از 10 سال اقدام کنند.

یکی از راه های اخذ اقامت ، خرید ملک در اسپانیا است. متقاضیان از طریق این روش باید سرمایه گذاری کرده و ملکی به ارزش حداقل 500000 یورو خریداری کنند که در نهایت تنها اقامتگاه به افراد ارائه می شود و روند اخذ گذرنامه 10 سالها طول می کشد.

در همین حال ، دومینیکا شهروندی دومینیکا و همچنین گذرنامه با کمترین سرمایه گذاری (100000 دلار) و در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون قید و شرط اعطا می کند ، که یکی از ویژگی های برتر سرمایه گذاری در دومینیکا است. بودن.

اخذ اقامت اسپانیا

روشهای متفاوتی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد که با توجه به شرایط و نوع درخواست به افراد اعطا می شود. متقاضیان می توانند از طریق تحصیل ، کار ، ثبت شرکت و کارآفرینی و همچنین امکانات مالی اجازه اقامت در اسپانیا را دریافت کنند.

اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک یا ویزای طلایی اسپانیا یکی از محبوب ترین روش ها برای افرادی است که قصد مهاجرت و اقامت در کشور دوم را دارند.

یکی از دلایل محبوبیت این روش این است که برخلاف سایر روشهای اخذ اقامت اسپانیا که نیاز به حضور دارد ، نیازی به حضور دائمی یا نیم سال در اسپانیا ندارد. پرداخت خواهیم کرد.

 

ملک بخرید و ویزای طلایی اسپانیا را دریافت کنید

با خرید ملک به مبلغ 500000 یورو یا بیشتر و اخذ ویزای طلایی اسپانیا ، مجوز اقامت در این کشور را دریافت خواهید کرد که می تواند هر نوع ملکی مانند آپارتمان ، ملک تجاری یا زمین باشد.

برای خرید ملک و انجام کلیه کارهای اداری ، متقاضی باید در اسپانیا حضور داشته باشد و نمی تواند تنها با کمک وکلای مهاجرت و بدون سفر به این کشور مراحل را تکمیل کند.

 

مراحل خرید ملک در اسپانیا

ابتدا باید برای ویزای توریستی اسپانیا اقدام کنید. سپس به اسپانیا سفر کنید و ملک مورد نظر خود را تعیین کنید.

در مرحله بعد ، پس از امضای پیش قرارداد و واریز وجوه مربوطه و خرید ملک ، می توانید برای ویزای طلایی اقدام کنید. در صورت تأیید درخواست شما ، می توانید ویزای طلایی 5 ساله دریافت کنید.

 

مقایسه خرید ملک در پاسپورت اسپانیا و پاسپورت دومینیکا

برای مهاجرت و اخذ تابعیت دوم ، بسیاری از کشورهای جهان برنامه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری را ارائه می دهند که متقاضیان می توانند با توجه به امکانات و موقعیت خود و کشور دوم از آنها استفاده کنند.

انتخاب کشور مناسب و در نظر گرفتن امکاناتی که شهروندی و گذرنامه دوم به شما می دهد مهمترین گام در این راستا است.

در این مقاله ، ما قصد داریم گذرنامه دومینیکا و خرید ملک در اسپانیا را مقایسه کنیم.

 

 

میزان سرمایه گذاری

یکی از نکات قابل توجهی که در این مقایسه نقش بسیار پر رنگی دارد ، حداقل میزان سرمایه گذاری است.

شما می توانید با سرمایه گذاری حداقل 200،000 دلار پاسپورت دومینیکا دریافت کنید ، اما برای سرمایه گذاری و خرید ملک و اقامت 5 ساله در اسپانیا باید حداقل 500،000 یورو بپردازید.

با توجه به نرخ ارز و وضعیت نامناسب اقتصادی در کشور ما ، تفاوت بسیار قابل توجهی در میزان سرمایه گذاری وجود دارد که بسیار مهم است.

 

شرط حضور

همانطور که می دانید ، برای اخذ گذرنامه دومینیکا ، نیازی به متقاضی بودن ندارید و افراد می توانند مدارک ، الزامات و بودجه مربوطه را با کمک متخصصان مجرب ما در شرکت مهاجرت لب ، بدون شرط حضور و حتی بدون تکمیل ، تکمیل کنند. سفر به دومینیکا ، به موقع دریافت پاسپورت دومینیکا در کمتر از 6 ماه.

برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا ، ابتدا باید تمام مراحل اخذ ویزای شینگن را طی کنید که با توجه به شرایط موجود ، پروسه ای بسیار وقت گیر و دشوار است.

پس از اخذ ویزا ، باید به اسپانیا سفر کرده و کلیه مراحل خرید ملک و ثبت اسناد و ارائه آن به اداره مهاجرت اسپانیا را انجام دهید.

پس از موافقت با درخواست ویزای طلایی ، اجازه اقامت موقت 5 ساله به متقاضی ارائه می شود. پس از 5 سال ، افراد می توانند برای اقامت دائم و پس از 10 سال ، می توانند برای گذرنامه اسپانیایی اقدام کنند.

باید توجه داشته باشید که باید حداقل سالی یکبار از تاریخ اقامت خود به اسپانیا سفر کنید تا در درخواست گذرنامه مشکلی نداشته باشید.

با این حال ، بدون سفر به دومینیکا و همچنین با کمترین میزان سرمایه گذاری ، شما فقط در 6 ماه شهروندی و گذرنامه دومینیکا را دریافت خواهید کرد.

اخذ تابعیت برای افراد وابسته

پس از سرمایه گذاری در گذرنامه دومینیکا ، می توانید تابعیت دومینیکا و گذرنامه همسر ، والدین و فرزندان خود را بدون محدودیت سنی دریافت کنید.

در اسپانیا ، با خرید ملک ، می توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال برای اقامت درخواست کنید.

به همین دلیل ، مهاجرت یا اخذ تابعیت دوم در برخی موارد برای همه اعضای خانواده مشکل خواهد بود و فرزندان شما بالای 18 سال فرصت دریافت اقامت و برخورداری از امکانات کشور دوم را از دست خواهند داد.

 

اثبات توان مالی

یکی از شرایط اخذ ویزای طلایی اسپانیا این است که متقاضیان باید ملکی به ارزش حداقل 500،000 یورو یا بیشتر خریداری کنند که از وام بانکی بهره مند نشوند.

به این ترتیب ، افراد می توانند بدون نیاز به اشتغال در اسپانیا زندگی کنند ، اما باید ثابت کنند که می توانند هزینه خود و خانواده خود را به طور کامل پرداخت کنند.

برای اثبات این امر ، آنها ملزم به ارائه اسناد بانکی و اسناد املاک و سطح بالای امکانات مالی خود در کشور محل سکونت خود هستند.

 

یکی از مزایای گذرنامه دومینیکا این است که می توانید گذرنامه دومینیکا را تنها با پرداخت وجوه مربوطه بدون نیاز به ارائه مدارک وضعیت مالی و اسناد املاک و تأیید بانک دریافت کنید.