سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ویزای ایتالیا

درباره کشور ایتالیا

جمهوری ایتالیا کشوری در جنوب اروپا با پایتختی رم است و از نظر تولید ناخالص داخلی یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است. این کشور از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردینیا در دریای مدیترانه تشکیل شده است. ایتالیا با تریش، سوئیس، فرانسه و اسلوونی همسایه است.

در مورد ویزای ایتالیا

یکی از مزیت های ویزای شینگن ایتالیا نحوه تهیه مدارک می باشد، با توجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزاها لازم است، داشتن گردش مالی، تعداد تراکنش های هر حساب بدون در نظر گرفتن مبلغ آنها الزامی است. و توان مالی متقاضی ویزا.

همچنین مسافران برای ورود به ایتالیا نیازی به ارائه کارت واکسیناسیون، تست PCR منفی یا قرنطینه اجباری ندارند.

اطلاعات به روزترین اخبار مهاجرت به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی Human Visa و وقت سفارت ایتالیا کلیک کنید.

 

انواع ویزای ایتالیا و سایت وقت سفارت ایتالیا

با توجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شینگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A، B، C و D صادر می کند، ویزای نوع A و B، ویزای ترانزیت، ویزای نوع C، ویزای توریستی ایتالیا و نوع D می باشد. ویزای ملی ایتالیا . .

 

متقاضیان ویزای ایتالیا مطابق با اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید درخواست ویزای مورد نظر و با در نظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با یا بدون دعوتنامه از ایتالیا، در قالب پیشنهاد شغلی و شغلی.. .) برای تهیه و آماده سازی کنسولگری ارسال کنند تا در صورت تکمیل مدارک و داشتن شرایط ویزای ایتالیا برایشان صادر شود.انواع ویزای ایتالیا عبارتند از:

ویزای توریستی، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای مستقل ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای دسترسی)، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای بازدید خانوادگی، ویزای تجاری ایتالیا، ایتالیا ویزای طلایی...

 

پناهندگی چیست؟ و پناهندگی المان با ویزای ایتالیا

پناهندگی نوعی حمایت حقوقی بین المللی است که به پناهجویان اعطا می شود. این حق برای افرادی است که به دلایل مختلف از بازگشت به کشور خود می ترسند. این افراد به دلایلی مانند آزار و اذیت، شکنجه، ترس از آسیب و غیره در کشور مقصد درخواست پناهندگی می کنند.

وقتی فردی در کشور مقصد درخواست پناهندگی می کند به این معنی است که می خواهد تابعیت کشور مقصد را بگیرد و در بیشتر موارد حق بازگشت به کشور خود را نخواهد داشت.

درست است که پناهندگی یکی از راه های مهاجرت است، اما روش مهاجرتی مناسبی نیست و با خطرات و خطرات زیادی همراه است، بنابراین این راه برای مهاجرت به هیچ کشوری توصیه نمی شود.

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی و سفارت ایتالیا

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردینیا در دریای مدیترانه تشکیل شده و یکی از کشورهای حوزه شینگن است.منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ به لیختن اشتاین است. همچنین کشورهای کرواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضو شینگن نیستند، اما قوانین مربوط به ویزای شینگن را رعایت می کنند و دارندگان ویزای شینگن نیز می توانند وارد خاک کشورهای مذکور شوند.

ایتالیا یکی از کشورهای عضو کنوانسیون ژنو (کنوانسیون پناهندگان) است، بنابراین موظف است به قوانین حقوق بشر احترام بگذارد و از حقوق پناهندگان حمایت کند. ایتالیا از سال 1948 اعلامیه عمومی را امضا کرده است که بر اساس ماده 14 آن هر کس حق دارد در کشورهای دیگر همانطور که در کنوانسیون پناهندگان تعریف شده است، درخواست پناهندگی کند. ایتالیا همچنین میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی 1966 و کنوانسیون 1950 اروپا برای حمایت از حقوق بشر و کنوانسیون 1951 را امضا کرده است که شامل مقرراتی در مورد پناهندگی است.

طبق تعریف کنوانسیون ژنو، تنها افرادی می توانند در ایتالیا درخواست پناهندگی بدهند که به دلیل ترس واقعی از جمله نژاد، رنگ، ملیت، عقاید سیاسی مخالف مقامات یا متعلق به گروه های اجتماعی خاص، تحت شکنجه شدید قرار دارند و نمی توانند به کشور بازگردند. به کشورشان برگردندکارشناسان ما از شرکت مهاجرتی Human Visa به هیچ وجه مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی را توصیه نمی کنند و به شما پیشنهاد می کنیم که از روش های دیگر مانند ازدواج، کار یا تحصیل به ایتالیا مهاجرت کنید و با اخذ ویزای ایتالیا تضمین قانونی برای ورود به ایتالیا دارید. قلمرو این کشور

 

دلایل پناهندگی در ایتالیا و مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ایتالیا

افرادی که تصمیم به مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی دارند باید دلایل معتبری برای تایید درخواست پناهندگی خود داشته باشند. پناهجویان به دلایلی مانند آزار و اذیت، شکنجه و ترس از آسیب باید در ایتالیا درخواست پناهندگی دهند.

 

بیشتر بخوانید:

دعوت نامه ویزای شینگن

دعوت نامه آلمان

دعوت نامه تجاری

سفارت کانادا در تهران

ویزای آلمان

 

افراد می توانند به دلایل زیر درخواست پناهندگی دهند: دعوت نامه ایتالیا

 

1- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل عقاید سیاسی

2- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل وضعیت نامناسب اجتماعی

3- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل اعتقادات مذهبی

4- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل تبعیض نژادی

5- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل عضویت در گروه های سیاسی یا اجتماعی خاص

6- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل جنگ

 

خطرات پناهندگی در ایتالیا و پناهندگی آلمان برای افغانها

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی بسیار پرخطر و پر خطر است و ایتالیا قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد پذیرش پناهجویان دارد.افرادی که تصمیم به مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی دارند به صورت غیرقانونی وارد این کشور می شوند و از این رو با خطرات جانی و مالی زیادی مواجه می شوند.

پناهندگان در ایتالیا از حقوق مدنی بی شماری محروم می شوند و اجازه بازگشت به کشور خود را از دست می دهند و مجبور می شوند تا زمان مشخص شدن پرونده خود در کمپ های پناهندگی که شرایط و امکانات مناسبی ندارند زندگی کنند.