سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبکه کایبر چیست

شبکه کایبر که در سال 2017 توسط Loi Luu و Victor Tran تأسیس شد، یک هاب نقدینگی رمز ارز چند زنجیره‌ای است که معاملات دیفای را کارآمدتر و مقرون‌به‌صرفه می‌سازد و درنهایت دیفای را برای یک روش آسان، سریع، ارزان و امن آماده می‌سازد.

KyberSwap که محصول اصلی آن است، یک DEX و گردآورنده است که هدف آن تبدیل‌شدن به بهترین پلتفرم نقدینگی برای سوآپ کردن و کسب سود در همه زنجیره‌هایی است که با ابزارها و خودکارسازی تجهیز شده‌اند تا به کاربران در اخذ تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و بهبود نتایج کمک کنند. KyberSwap در بیش از 11 زنجیره از قبیل اتریوم، Polygon، BNB Chain و Avalanche به کار می‌رود.

شبکه کایبر یک پروژه تحت کنترل جامعه است و توکن Kyber Network Crystal (KNC) یک توکن ERC-20 است که به‌منظور همسوسازی محرک‌ها برای سهام‌داران مختلف به‌کاررفته است. دارندگان KNC می‌توانند توکن ها را در KyberDAO استیک کنند تا در پروپوزال‌ها رأی دهند و پاداش‌های KNC دریافت کنند.

آموزش ارز دیجیتال به افراد راهنمایی می‌کند تا بتوانند به عنوان کارشناسان مالیاتی در حوزه مالیات ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و مشاوره‌های مالیاتی مرتبط را ارائه دهند.

شهرت Kyber به 5 سال پیش در دیفای بازمی‌گردد که ارزش محیط را افزایش

ادامه مطلب...شبکه کایبر چیست